СРПСКИ КРАЈЕВИ

КОРИСНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

_

КАКО КУПИТИ?

Куповина на нашем сајту је омогућена регистрованим и нерегистрованим купцима. Да бисте се регистровали, потребно је да попуните поља на страни РЕГИСТРАЦИЈА, а затим партите упутства која су вам стигла на е-маил адресу коју сте оставили..

1. Директно на сајту путем корпе
2. Поруџбином на e-mail srpskikrajevi@gmail.com
3. Поруџбином на телефон +381-(0)65-3000-521
4. Поруком на Facebook страницама Српски крајеви и Мајице Српски крајеви


НАЧИН ПЛАЋАЊА

1. Плаћање преко рачуна

Своју поруџбу можете платити директном уплатом на рачун УДРУЖЕЊЕ „СРПСКИ КРАЈЕВИ“. Плаћање можете извршити стандардном уплатницом у било којој пошти или банци, или путем Интернета ако имате Интернет приступ свом рачуну (wеб банкинг).

Роба се шаље тек по извршеној уплати на рачун БАНЦА ИНТЕСА, АД, БЕОГРАД 160-400790-21

2. Плаћање поузећем

Код плаћања поузећем поруџбу плаћате куриру приликом преузимања.

3. Плаћање готовином приликом преузимања у Новом Саду, Змај Огњена Вука 2 – ОБАВЕЗНО УЗ ПРЕТХОДНИ ДОГОВОР О ВРЕМЕНУ ПРЕУЗИМАЊА.


НАЧИН ИСПОРУКЕ

Наручене производе Вам шаљемо курирском службом БЕX која гарантује квалитет и време испоруке, а трошкови испоруке су по њиховом званичном ценовнику погледајте . Све поруджбине преко 5.000,00 су бесплатне.

Испорука је могућа на целој територији Србије, а наручене производе добијате најкасније за пет дана.


РЕКЛАМАЦИЈЕ

Рекламације на оштећење у транспорту:

Веома је важно да сва оштећења у транспорту, видљива на паковању производа одмах пријавите куриру који вам испоручи робу. Свако оштећење при транспорту купац је дужан да пријави у року од 24h од пријема робе.

Уколико уочите такво оштећење, немојте потписати пријем пошиљке или замолите курира да сачека док проверите да ли оштећење на паковању условило и оштећење самог производа. Уколико производ није оштећен  потпишите пријем пошиљке.

Рекламације на податке или погрешну врсту робе:

Уколико сте примили пошиљку и након отварања кутије установили да испоручена роба не одговара нарученој или подаци на рачуну нису одговарајући, молимо вас да нас, најкасније у року од 24h од тренутка пријема пошиљке, позовете телефоном, или пошаљете е-маил са својим подацима (име, презиме, телефон) на нашу е-маил адресу и опишете какав проблем имате. У складу са ситуацијом, предузећемо неопходне кораке. У најкраћем могућем року, одговорићемо на изјављену рекламацију електронским путем (е-маил) тако што ћемо потврдити пријем рекламације, односно саопштити број под којим је заведена ваша рекламација у евиденцији примљених рекламација и обавестићемо вас о даљем поступању. Рок за одговор на рекламацију је 8 дана, а за решавање рекламације је 15 дана од тренутка пријаве исте.

Замена величине и замена артикла за други:

Производ се у законском року може заменити за други, под условом да није оштећен и коришћен, а трошкове враћања сноси купац. Купац може и не мора да наведе разлоге замене.

Замена се мора извршити у законском року од 14 дана од дана пријема пошиљке.

У случају одступања од наведене спецификације или дефекта обавезујемо се да вам производ заменимо за исправан, а све трошкове сноси наша продавница. Гаранција не важи у случају дефекта насталог као последица неодговарајуће употребе.

У случају замене производа за другу величину, продавац је у обавези да изврши замену уколико тај производ постоји на стању. Уколико купљени производ за који се тражи замена не постоји на стању, продавац је дужан да производ замени за други по жељи купца, уз евентуалну доплату или враћање разлике у цени. За случај непостојања могућности замене продавац је дужан да купцу врати новац, а трошкове враћања сноси купац.

За уважене рекламације, продавац сноси све трошкове транспорта.